Los Angeles

12 februari 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Met rode hoofden van de zon, rijden we naar onze laatste bestemming: Los Angeles. Ons hotel ligt in Hollywood in Thai Town. Het blijkt een oud hotel maar het is erg netjes en schoon en van alle gemakken voorzien.
Een Uber brengt ons naar het strand van Santa Monica. We hadden niet verwacht dat het zo ver rijden zou zijn, we zitten zeker een half uur in de taxi. Tegen de tijd dat we aankomen is het donker.
We wandelen over de beroemde pier die vooral bestaat uit toeristenwinkeltjes en een paar restaurantjes. Voor kinderen is er een kermis met reuzenrad, piratenschip, botsauto's en nog veel meer.
Op advies van de Uberchauffeur lopen we naar 3rd street. Dit is een lange straat met leuke winkels, restaurants en straatmuzikanten. Het is er erg gezellig. En ik verbaas me over de super leuke winkels! Hier zou ik een keer met m'n zus naar toe moeten, met lege koffers heen en met volle terug!
We schuiven het terras op bij Monsieur Marcel en bestellen een kaasplank met een flesje wijn. Het was een mooie dag vandaag.

Onderweg naar het hotel droom ik nog wat weg en denk aan alles wat we de afgelopen tijd hebben gezien.
Wat een fantastische reis was dit!
Nog 2 dagen volop genieten!