Spanje, Dénia

6 september 2018 - Dénia, Spanje

Doel: Gerrit verrassen in Benidorm.

Twan loopt al jaren met het idee om zijn vader in Benidorm te verrassen. Dit jaar gaan we het doen!

Het lijkt allemaal wat tegen te zitten: allereerst stopt de auto onderweg naar de luchthaven omdat de tank leeg is..... precies ja, dat is best suf van ons. Gelukkig krijgt Twan ‘m na een tijdje toch weer gestart en redden we het naar het tankstation.We parkeren op P8 (Eindhoven AirPort) waar de shuttle bus een kwartier te laat aankomt. Nu waren we natuurlijk al wat later vertrokken want, eigenwijs als wij zijn, we gaan niet 2 uur op de luchthaven zitten wachten.

De rij voor de bagagecheck blijkt ook erg lang maar we zijn gelukkig op tijd bij de gate. Er wordt omgeroepen dat het boarden is gestart maar wij staan toch echt nog zo’n 15 minuten te wachten. Eenmaal op onze plaats komen er 2 krijsende kinderen binnen, hun ouders hebben rode hoofden van de stress. De captain roept om dat het luchtverkeer in zuid Frankrijk erg druk is en we nog 25 minuten moeten wachten.

Maar dan, na een uurtje rijden vanaf Alicante AirPort, komen we aan bij het super mooi gelegen Hotel Buenavista in Dénia. Een ruimte kamer met mega groot bed en van alle gemakken voorzien. Het hotel is voor ‘adults only’, ligt op een rustige locatie en heeft een fijn zwembad. Alles om ons te voorzien van een paar dagen niks dan rust.

We frissen ons even snel op en rijden naar de haven van Dénia om te dineren bij Movida. Een erg goed restaurant met grote porties tapas. We proosten met een glas Cava en een pul cerveza.

Het is heerlijk. Het genieten is begonnen!

1. Anna:
    Klinkt goed! Genieten maar
  2. Yvonne en Hidde:
    6 september 2018
    Wat een super leuk plan! Geniet ervan!!!
  3. Anja:
    6 september 2018
    Wij gaan het grote genieten van jullie volgen! Liefs van ons!
  4. Karin:
    Joehoeee ik heb je gevonden!! Veel plezier 😘