Reisdag

8 juli 2019 - Vere House, Verenigd Koninkrijk

Op zaterdagmiddag halen Twan en ik Lara op waarna we doorrijden naar Eindhoven Airport. De door mij verwachte vakantiedrukte valt gelukkig mee.

Na een vieze lunch (waarom trap ik er toch iedere keer weer in) gaan we naar de gate. De vlucht verloopt prima. Voor Lara is het de 2de keer dat ze vliegt, een beetje spannend dus maar vooral heel leuk! Vanaf London Stansted stappen op de trein naar Liverpool Street, daar stappen we over op de tube naar Ladbroke Grove, na 5 minuten lopen zien we ons appartement waar Karin zit te wachten op de trap, zij was er al om 15uur!

Deze stedentrip zouden we eigenlijk 3 jaar geleden maken; Karin, Lara en ik. Een auto-ongeluk gooide toen roet in het eten maar nu is het dan eindelijk zo ver!

Het appartement is voor Londense begrippen echt fantastisch. Wij zijn ook heel blij met de ligging (redelijk rustig) en de ruimte. Het is van alle gemakken voorzien en schoon genoeg.

Om de hoek van de straat is een hotel met een gezellig restaurant (Portobello House) waar lekkere wijnen en cocktails geschonken worden. We dineren op het terras want het is prachtig weer.

Daarna drinken we nog een wijntje in het appartement waarna we alle 3 kei moe ons bed in duiken.

Morgen sightseeing London!

1. Yvonne en Hidde:
    8 juli 2019
    Ziet er gezellig uit! Heel veel plezier samen!
  2. Twannemieke:
    8 juli 2019
    Dank je wel!!! Leuk dat jullie weer meelezen (vergeet steeds dat dat automatisch verzonden wordt!) x