Annemieke 2.0

17 november 2022 - De Mortel, Nederland

En dan is het ècht bijna zover, nog een paar dagen en dan vertrekken we naar Amerika. De afgelopen 2 weken neemt de spanning in mijn lijf toe, ik heb nog minder energie dan normaal, alle klachten zijn erger dan voorheen en ik slaap maximaal 3 uur per nacht. Maar nog even en dan kan ik eindelijk aan de slag, werken aan mijn gezondere gelukkigere zelf. Ik kan niet wachten!!! 🍀

Om een beetje een beeld te krijgen:

NAH (Niet Aangeboren Hersenletsel) weerhoudt mij er de afgelopen 6,5 jaar van om een ‘normaal’ leven te leven. Dit houdt in dat ik 24/7 hoofdpijn heb die in de loop van de dag erger wordt. Ik werk tot 14.00 uur waarna ik bijna altijd moet rusten (uurtje) zodat de hoofdpijn iets kan zakken. Na mijn dutje kan ik nog wat licht huishoudelijke taken doen en dan is mijn dag wel voorbij. Gelukkig kan ik in het weekend wat meer 😊. Ik ben overgevoelig voor licht en geluid, heb een heel slecht korte termijn geheugen en ik kan me slecht concentreren. Nu is het niet alleen maar ellende hoor, ik doe zeker wel leuke dingen! Deze plan ik van te voren zodat ik er de nodige hersteltijd bij kan plannen (iets van ‘zelf de slingers ophangen’ 🎊😜).

De hersendelen die tijdens het auto-ongeluk zijn beschadigd en de doorbloeding heeft verstoord, ga ik herstellen. Ik ben er van overtuigd dat het programma van Cognitive FX (https://www.cognitivefxusa.com/) mij gaat helpen herstellen. De komende maanden staan voor mij volledig in het teken van herstel.

Ik ga proberen om via ons reisblog mijn herstelproces te beschrijven. Daarnaast zal ik natuurlijk ook onze avonturen van de overige vakantiedagen beschrijven in het blog 😊🍀

1. Driessen Mathie:
    17 november 2022
    Veel succes daar we zij erg benieuwd.
  2. Twannemieke:
    Dank je wel Mathie en Diny! xx
  3. Myriam:
    Succes!
  4. Twannemieke:
    17 november 2022
    Dank je wel Myr, je herkent me straks niet meer 😜
  5. Anna:
    17 november 2022
    Ik ga je weer volgen en hoop So dat t je gaat helpen xx
  6. Twannemieke:
    Lief van je Anna, ik hoop het ook 🥰
  7. Marjon:
    17 november 2022
    Ha mooierd! Zo fantastisch dat je samen met je lief deze reis gaat ondernemen. Ik volg graag je avonturen. Vertrouw op je krachtige zelf en je helend vermogen. Liefs
  8. Twannemieke:
    Dank je we lieve Marjon 🥰 Ik heb super veel vertrouwen, ik ga dit DOEN 💪🍀
  9. Jet:
    17 november 2022
    Hoop, dat deze therapie je van je klachten verlost en dat je binnenkort je leven weer voor de volle 100% op kunt pakken! Succes daar aan de andere kant van de plas. En ook genieten, meis!
  10. Twannemieke:
    Dank je wel Jet! 😊🍀
  11. Brigitte Maas:
    17 november 2022
    Wat lief dat je ons meeneemt op deze bijzondere reis. Denk aan jezelf en lukt het je niet dit blog bij te houden? Jammer dan… loslaten. Je gezondheid is belangrijker dan ons op de hoogte houden. We duimen voor je en hopen op het resultaat wat jij voor ogen hebt. Succes én heel veel plezier ook gewenst! Denk aan je💪🏻
  12. Twannemieke:
    Dank je wel Brigitte! 😊🍀
  13. Daniëlle Preuss:
    ♡♡♡
  14. Twannemieke:
    Dank je wel lieve Daan 😘
  15. Erica:
    17 november 2022
    Lieverd, wat goed van je om deze reis te maken! Hopelijk wordt alles beter, zodat je weer je oude ik kunt zijn. Ga daar ook genieten hè Denk aan je!♥️
  16. Twannemieke:
    17 november 2022
    Dank je wel Kaatje! We gaan idd ook enorm genieten want Colorado en Utah zijn prachtig! Road trip door de Rocky Mountains! 💚🍀
  17. 17 november 2022
    Ik hoop zo lieve schat dat het je gaat helpen en ik heb net als jij daar vertrouwen in dat het een verschil gaat maken. Daarna samen genieten van de mooie reis liefs♥️
  18. Twannemieke:
    Dank wel mam! 😘
  19. Erna:
    17 november 2022
    Hoop dat het je veel moois en goeds brengt! Dat gun ik jou zó! Xx
  20. Twannemieke:
    Dank je wel Erna! Lief van jou! 😘
  21. Calissa:
    17 november 2022
    Hey kanjer! Ein-de-lijk... lang genoeg gewacht. Ik wens je een geweldig herstel en hoop dat er nog meer slingers in jouw leven komen ❤️❤️❤️
  22. Twannemieke:
    Dank je wel lieve Calissa! 🥰😘
  23. Yvonne en Hidde:
    18 november 2022
    Lieve An, heel veel succes gewenst in Utah!!! We hopen dat je als herboren terugkomt, zodat je weer volledig kunt genieten van al het leuks in het leven. Safe travels en een mooie reis gewenst samen met Twan! Veel liefs van ons
  24. Twannemieke:
    18 november 2022
    Dank je wel lieverds en tot snel! 😘
  25. Nina & Martijn:
    18 november 2022
    Lieve An, heel veel succes en kracht gewenst! You got this! En natuurlijk een mooie reis gewenst samen met je prins! 💛 Veel liefs van ons
  26. Twannemieke:
    Dank jullie wel! Ik gooi me er voor 1000% in! 😘
  27. Reinier Voogd:
    18 november 2022
    Leuk dat al die bekenden zo positief reageren en hup op naar de USA Jammer dat je geen vlees eet, al die geweldige T-bonesteaks daar. Geniet er beiden ook van!
  28. Twannemieke:
    18 november 2022
    Haha, extra veel steaks voor Twan! Ik ben blij dat we het eindelijk zo ver is. Ik ga me 1000% inzetten en precies doen wat ze zeggen 💪. En ik weet zeker dat ik er beter uit kom dan dat ik er in ga 🍀 Lief dat jullie ook mee lezen 😘
  29. Sandra van Iersel:
    18 november 2022
    Wat goed Annemieke dat je dit gaat doen. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten. Veel succes daar en ga vooral ook genieten van het land😘👍
  30. Twannemieke:
    18 november 2022
    Dank je wel Sandra! Ik ben er van overtuigd dat ik er beter uit kom dan in ga 😊 🍀
    En we gaan natuurlijk enorm geniet van het prachtige Utah (en wie weet welke Staten we nog meer mee kunnen pakken 😉) 😘
  31. Shannen:
    Heel veel succes!
    Je kent me niet, maar ik ben ook een geïnteresseerde in het cognitieve programma in Utah. Ik ga iig je blog volgen. Nogmaals heel succes & ik wens je veel goeds!
  32. Twannemieke:
    18 november 2022
    Dank je wel Shannen. Ik ga m’n best doen om te beschrijven hoe het programma een beetje in elkaar zit en wat het met mij doet. Hopelijk heb je er iets aan.
  33. Deborah Reijnders:
    18 november 2022
    Lieve Miekske, eindelijk is het bijna zover! Het gaat je goed doen. Ook genieten lieverd, samen met Twan. Kijk uit naar je avontuur. Dikke knuffel Deb
  34. Twannemieke:
    18 november 2022
    Dank je wel lieve Deb 🥰 Ik ga er 1000% voor 💪 En daarna nog even enorm genieten van het mooie Amerika 🇺🇸🍀❤️
  35. Belinda:
    18 november 2022
    Lieve An, en natuurlijk ook Twan, heel veel kracht en sterkte met het herstelproces. Wij vinden jullie heel stoer om dit aan te gaan. Dank je dat je ons en anderen bij dit avontuur betrekt. Liefs en knuffels, Belinda en Ed
  36. Twannemieke:
    Wat lief! Dank jullie wel 😊
  37. Anita:
    18 november 2022
    KANJER, ik volg je deze reis. Geniet van een positieve reis
  38. Twannemieke:
    19 november 2022